Sunday, February 20, 2011

dia dan cinta nya


Orang yang mencintai kamu tidak pernah mampu memberikan alasan kenapa dia mencintai kamu. Yang dia tahu di hati dan matanya hanya ada kamu satu-satunya.


Dan jika kamu cuba menjauhkan diri daripadanya atau memberi reaksi menolaknya, dia akan menyedarinya dan menghilang dari kehidupan kamu, walaupun hal itu membunuh hatinya.

Jika suatu saat kamu merindukannya dan ingin memberinya kesempatan dia akan ada menunggu kamu kerana sebenarnya dia tak pernah mencari orang lain. Dia sentiasa menunggu kamu.

Orang yang begitu mencintaimu, tidak pernah memaksa kamu memberinya sebab dan alasan, walaupun hatinya meronta ingin mengetahui, kerana dia tidak mahu kamu terbeban dengan karenahnya. Saat kau pinta dia berlalu,dia pergi tanpa menyalahkan kamu kerana dia benar-benar mengerti apa itu cinta.

selanjutnye, di sini.


Namun ingatlah. Rasa cinta itu hanya pinjaman dari Yang Esa. Jika Dia berkehendak menariknya, tiada yang dapat menafikan. Maka binalah cintamu atas rasa cinta padaNya. Moga cinta itu mekar kau bawa hingga ke syurga.. =)
  

2 comments:

mizzbutterfly said...

nak menagish aku baca benda ni...
jagn tarik nikmat CINTA aku pada NYA...

miss kecik said...

Amin.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...