Saturday, March 19, 2011

rindu buat dia


ibu
saat aku terjatuh 
tiada tangan kupinta menghulur bantu
aku hanya ada diriku

ibu
saat semua mata memandang sinis
aku hanya mampu diam menahan rasa
tanpa soal 
engkau buahkan senyum kasihmu

ibu 
saat semangatku terbang
dihiris kata duka itu
aku damba pelukanmu
pinjamkan aku secebis kekuatan dan ketabahanmu ibu

saat ini
aku hanya mahu
mama..

mama, kakak rindu....


heart : buat akak, thanks for lending me your shoulder.. u're d one i've to rely on.  terima kasih utk mase dan semangat itu kak.. terima kasih..

10 comments:

LaDy DeLLaZ said...

miss my home sweet home..
miss my cats too~ huhuhu...

miss kecik said...

kak dell : rindu meow2 jgk.. :(
dulu slalu cite2 prob kat meow.. hii
skang tdk lg.. meow da xde.. T.T

mizzbutterfly said...

dila...asal aku plak yg rase sumthing nih...nnty aku drop dkt inbox fb ko ye..

**hudalulu** said...

hey hey.... be strong yeah =)

miss kecik said...

wani shayang : xde pape la.. aku ok.. :) terima kasih wani.. doakan aku k.. :)

fai : thanks alot dear.. trying my best.. miss u gurlz.. :)

roq said...

waaaahhhhhhhhh~ col gler batsaja :)

singgah2 la sini ye :)

Hamizi Azizan said...

sweetnya... naper ni.. macam ada masalah jer


terbaru : Tutorial menarik nak bagi

My MiRa said...

sweeett......kirim salam kat mama taw

Ammar said...

Huhuhuhuhu... Rindu kat Mak jugak...lama x balik kampung

My MiRa said...

sedih bace ni...... :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...