Monday, November 10, 2008

007 dan rasuah????

BUSAAAANNNNNNNNN!!!!!!!!
2 je la 1 pkataan yg ak tau ri ni..begitu jugak ngan kwn2 ku ( dak bulat 2org 2... hihi... )
pas lunch,da xtau nak wtpe.. asyik tido je.. las2 ena mcadangkan tgk quantum of solace..





wlaupun pd mulenye bulat xmau, (sbb nak ym ex die..opppssss!!! tbocor rasie.. hihi.. ) and ak yg da kering ( hihi.. kodokut jo eh.. )
tp sbb da tlampau busan thp nak bnh org da, ktrg pun stuju... so, cam bese r, xde tmpt len da yg dkt.. wlaupun smp agk lmbt, tp ok la...








cite ni mbuat kami bpikir, mmg kat dunia ni xde bende yg bersih erk? xde rasuah, xde life la.. even malaysia yg konon2 ny sbk mmerangi rasuah suatu tyme xlame dulu, pun krg lebey je... yg sbk anti rasuah 2 la, yg duk hlur2..
politik 2 koto? atau org yg men politik 2 yg koto? tp klu sorg da men koto,yg len pun mst join la kan.. cam virus lak.. sekor kebau bw lumpur, sume pun sonok mnd lumpur same.. ( tul ke? maap cikgu klu slh.. hihi.. ) jgnkan yg bsr2 cam tentera n pulis, even nak oder brg pun, kene hlur singgit 2 dlu.. kdg2 kite sindi xprasan yg bnd 2 sbnr ny rasuah kan?..
hurm...bile pk2 blk, xtau nak slhkan sape.. sume org slh.. mgkn tul dr kck xddidik men bnd koto ni, tp kite mbsr dlm debu2 koto rasuah ni.. nak wat camne? sdr o x, kite sedut gak debu2 2.. tp ikut la, byk ke skt ke.. yg byk 2, byk la sakit ny t.. ( e....pe yg ak repekkan ni...ish ish.. ) da la, da ke ne2 da ni.. kite pk sindi la...
adios!






2 comments:

kikilala said...

nak wat camne...
susah nak cari benda yg jujur n ikhlas kat dunia ni...

secebis sinar kehidupan said...

tul 2..
kan? jd jaksa pun xikhlas..
hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...